18 czerwca 2014

Sałatka z grillowaną cukinią, pomidorem i mozzarellą

Sałatka z grillowaną cukinią, pomidorem 
i mozzarellą,
czyli dietetyczna i smaczna kolacja.


Teraz kiedy warzywa i zioła smakują najlepiej to taka Sałatka z grillowaną cukinią, pomidorem i mozzarellą jest ucztą smaków. Polecam!


Potrzebne składniki:
  • 1/2 cukinii
  • 1/2 pomidora
  • 1/2 mozzarelli
  • 1 suszony pomidor
  • 5 listków świeżej bazylii
  • 5 listków świeżego oregano
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka oliwy z suszonych pomidorów
  • pieprz
  • sól
Na początku, cukinie pokroiłam w plastry i posmarowałam z obu stron oliwą z oliwek, następnie tak przygotowane cukinie grillowałam na patelni grillowej, aż uzyskałam charakterystyczne czarne pręgi na cukiniach. Pod koniec smażenia posoliła i popieprzyłam wszystkie cukinie. Pomidora i mozzarellę pokroiłam w kostkę. Na talerzu ułożyłam z grillowane cukinie a na nich pomidory i mozzarellę. W miseczce wymieszałam 1 łyżkę oliwy z suszonych pomidorów i 2 łyżki oliwy z oliwek, dodałam pokrojony drobno suszony pomidor oraz posiekane drobno bazylia i oregano. Sałatkę polałam sosem. Na koniec jeszcze całość doprawiłam solą i świeżo mielonym pieprzem. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz