18 czerwca 2014

Koktajl owocowo-pietruszkowy

Koktajl owocowo-pietruszkowy,
czyli pyszna bomba witaminowa.


U mnie na blogu już znajdziecie przepis na Koktajl-cytrynowo-pieruszkowy. Dzisiaj prezentuję Wam przepis wzbogacony o inne owoce takie jak pomarańcza czy kiwi. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 pęczek natki pietruszki
  • 1 cytryna
  • 1 pomarańcza
  • 1 kiwi
  • 1 łyżka miodu
  • 500 ml wody
Na początku, pokroiłam natkę pietruszki drobno. Cytrynę i pomarańcze obrałam tak aby uzyskać z nich sam miąższ i sok. Kiwi także obrałam i pokroiłam w mniejsze kawałki. W wysokim naczyniu umieściłam natkę z pietruszki, cytrynę oraz pomarańcze i kiwi i miód, zalałam całość 1/2 szklanki wody i za pomocą blendera zmiksowałam na jednolitą masę. Następnie, dolałam resztę wody i znowu zmiksowałam. Na koniec całość przecedziłam przez sitko z gazą. I koktajl owocowo-pietruszkowy gotowy! Smacznego!

5 komentarzy: