1 lipca 2013

Koktajl cytrynowo- pieruszkowy

Koktajl cytrynowo- pietruszkowy,
czyli orzeźwiająca bomba witaminowa.



Koktajl jest pyszny, orzeźwiający i do tego pełen witamin. 
Idealny na upalne dni. Polecam!!!

Potrzebne składniki:
  • 1 cytryna
  • 1 pęczek pietruszki
  • 0,5 litra wody niegazowanej
  • 2 łyżki miodu
Na początku obrałam cytrynę i pokroiłam ją na mniejsze kawałki, natkę pietruszki, same listki posiekałam. W wysokim naczyniu umieściłam cytrynę, pietruszkę, miód i ok. pół szklanki wody i użyłam blendera na najwyższych obrotach. Kiedy uzyskałam w miarę jednolitą konsystencję dodałam resztę wody i jeszcze chwile zmiksowałam. Użyłam sitka przelewając koktajl do szklanek. Koktajl nie tylko ma śliczny kolor, ale naprawdę smakuję świetnie. Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz