26 sierpnia 2013

Tagliatelle z łososiem, szpinakiem i serkiem mascarpone

Tagliatelle z łososiem, szpinakiem 
i serkiem mascarpone,
czyli moja kolejna wariacja z makaronem.


Uwielbiam makarony jak wiecie, ale w wersji z łososiem wędzonym oraz serkiem mascarpone lubię najbardziej:) Polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 50 g łososia wędzonego
  • 2 garście młodego świeżego szpinaku
  • 3 łyżki serka mascarpone
  • 1 szklanka makaronu tagliatelle
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, makaron tagliatelle ugotowałam według przepisu na opakowaniu.
Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i dodałam wcześniej umyty i osuszony szpinak.Podsmażałam, mieszając od czasu do czasu, aż szpinak zmniejszył swoją objętość. Dodałam wędzonego łososia pokrojonego na mniejsze kawałki. Chwilkę podsmażyłam, ciągle mieszając. Na koniec dodałam serek mascarpone, pieprz i odrobinę soli, cały czas mieszałam. Kiedy sos już był gotowy, dodałam makaron i całość wymieszałam. Smacznego!

6 komentarzy:

  1. mmm łosoś pysznie smakuje z kombinacjami z makaronem :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodawałam usmażonego łososia (smażonego skórą do patelni) i też super smakowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę :) łosoś w każdej postaci się sprawdzi w tym daniu :) Cieszę się, że smakowało!

      Usuń
  3. Prosta, szybka i pyszna propozycja. Przed dodaniem serka, łososia i szpinak podlałem białym winem reńskim. Daje lekkiego kopa już i tak dobrze dobranej mieszance. Dziękuję za inspirację i pozdrawiam/ Kamil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mój przepis był inspiracją :)

      P.S. Też często dodaję wino do potraw :)

      Usuń