14 sierpnia 2013

Tagliatelle z szynką szwarcwaldzką, fasolką i orzechami

Tagliatelle z szynką szwarcwaldzką, fasolką 
i orzechami włoskimi,
czyli aromatyczne danie w stylu włoskim.


Danie to znam z bloga http://makaroniary.blogspot.com, z małymi moimi modyfikacjami:) Danie pyszne polecam!

 

Potrzebne składniki:
  • 80 g makaronu tagliatelle
  • 3 plastry szynki szwarcwaldzkiej
  • garść fasoli żółtej 
  • garść orzechów włoskich
  • 1/2 średniej cebuli
  • 1 ząbek czosnku
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
  • sól
Na początku, fasolce odcięłam końcówki i pokroiłam na pół, gotowałam w
osolonej wodzie. Makaron tagliatelle gotowałam według przepisu na opakowaniu. Cebulę oraz czosnek pokroiłam w kostkę. Orzechy włoskie uprażyłam na patelni teflonowej. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i podsmażyłam cebulę oraz czosnek, dodałam szynkę szwarcwaldzką pokrojoną w cienkie paseczki. Kiedy cebula, czosnek i szynka są podsmażone dodałam ugotowaną fasolkę i jeszcze chwilkę podsmażałam cały czas mieszając, doprawiłam pieprzem. Kiedy tagliatelle było już gotowe, wymieszałam je z podsmażonymi składnikami i posypałam prażonymi orzechami włoskimi. Smacznego!

3 komentarze:

  1. makaron to coś dla mnie *.*

    co powiesz na kulinarne rozdanie u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie:) Jak tylko znajdę "coś" u Ciebie, wezmę udział:) Pozdrawiam i polecam Ci to danie.

      Usuń
  2. z chęcią bym skosztowała Twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń