22 sierpnia 2013

Sałatka z tortelloni, ogórkiem i pomidorem

Sałatka z tortelloni, ogórkiem i pomidorem,
czyli szybka i smaczna propozycja kolacji.


Sałatka trochę we włoskim stylu ze względu na tortelloni ze szpinakiem i ricottą, do tego pomidor i ogórek. Sałatka wyszła pyszna. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 200 g tortelloni ze szpinakiem i serem ricotta ( u mnie świeże z Lidla)
  • 1 średni pomidor
  • 1/2 świeżego ogórka
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 1  ząbek czosnku
  • pieprz
  • sól
Na początku gotujemy tortelloni według przepisu na opakowaniu. Pomidora i
ogórka pokroiłam w większe kawałki. W miseczce wymieszałam majonez, jogurt naturalny , czosnek przeciśnięty przez praskę oraz sól i pieprz. Tortelloni, pomidora i ogórka mieszałam delikatnie z sosem i odstawiłam do lodówki na około 1 godzinę. I sałatka gotowa! Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz