1 sierpnia 2013

Sałatka makaronowa z paluszkami SURIMI

Sałatka makaronowa z paluszkami SURIMI,
czyli szybka i smaczna propozycja kolacji.


Dzisiaj propozycja sałatki makaronowej z paluszkami SURIMI, równie dobra jak moja ostatnia propozycja innej sałatki z paluszkami SURIMI. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • makaron w kształcie ryżu
  • paluszki SURIMI
  • ogórek zielony
  • kukurydza
  • koperek
  • jogurt naturalny
  • majonez
  • pieprz
  • sól
P.S. Nie podałam proporcji, bo zależy na ile osób robicie ją.

Na początku, makaron w kształcie ryżu gotowałam według przepisu. Paluszki
SURIMI oraz ogórka pokroiłam na większe kawałki. Kiedy makaron już był gotowy, mieszałam go z paluszkami SURIMI, ogórkiem, kukurydzą i koperkiem. Dodałam jogurt naturalny i majonez oraz pieprz i sól. Sałatkę schłodziłam w lodówce przez około godzinę i gotowa. Smacznego!

2 komentarze: