4 sierpnia 2013

Krem z kukurydzy z cynamonem i chili

Krem z kukurydzy z cynamonem i chili,
czyli aromatyczna kremowa zupa.



Połączenie słodkiej kukurydzy z cynamonem i płatkami chili to pachnące orientalną kuchnią danie. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 szklanka kukurydzy ( u mnie z puszki)
  • 2 łyżki masła
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 łyżeczki płatków chili 
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1/2 łyżeczki kurkumy
  • 500 ml wody
  • 80 g serka naturalnego President
P.S. Przepis na dwie porcje.
    Na początku, rozgrzałam masło w garnku, dodałam czosnek pokrojony w kostkę
    i chwilę podsmażałam. Następnie dodałam kukurydze, cynamon i płatki chili. Gotowałam 5 minut ciągle mieszając. Dodałam wodę i gotowałam 10 minut. W kolejnym etapie zdjęłam z kuchenki i użyłam blendera, aby uzyskać jednolitą konsystencję. Następnie, dodałam serek, kurkumę i wszystko zmiksowałam blenderem. I krem gotowy. Smacznego!

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz