27 sierpnia 2013

Świeży szpinak z jajkiem sadzonym

Świeży szpinak z jajkiem sadzonym,
czyli zdrowy i dietetyczny obiad.


Teraz kiedy jest dostępny świeży szpinak warto go jeść często ponieważ zawiera dużo fosforu i żelaza. Z jajkiem sadzonym smakuje najlepiej. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 100 g świeżego szpinaku
  • 1  mała cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • jajko
  • pieprz
  • sól
Na początku, szpinak oczyściłam pod letnią wodą. Do gotującej się osolonej
wody wrzuciłam szpinak i poczekałam, aż się zagotuję, następnie go odcedziłam. Na patelni rozgrzałam oliwę z oliwek i dodałam cebulę drobno pokrojoną oraz czosnek. Chwilę podsmażyłam mieszając, tak aby nie przypalić czosnku ani cebuli. Następnie dodałam szpinak. Posoliłam i popieprzyłam. Dusiłam jeszcze 4-5 minut od czasu do czasu mieszając. W miedzy czasie zrobiłam jajko sadzone. Szpinak podałam z jajkiem sadzonym oraz ziemniakami. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz