19 września 2013

Podudzie z kurczaka z pomidorami i papryką

Podudzie z kurczaka z pomidorami i papryką,
czyli propozycja szybkiego i dietetycznego obiadu.

 Dzisiejszy obiad powstał z tego co znalazłam w lodówce, wyszedł pyszny:) Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 podudzie bądź udko z kurczaka
  • 1/2 papryki czerwonej
  • 1/2 cebuli czerwonej
  • 1 dojrzały pomidor
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 łyżeczki słodkiej papryki
  • 1/3 łyżeczki ostrej papryki
  • pieprz
  • sól
  • oliwa z oliwek
Na początku, podudzie z kurczaka posypałam pieprzem, solą, papryką ostrą i słodką. W rondelku rozgrzałam oliwek z oliwek, następnie kurczaka smażyłam
na złoty kolor z obu stron, dodałam cebulę pokrojoną w pióra oraz czosnek pokrojony w plasterki. Całość smażyłam około 3 minut, mieszając. Dodałam wody oraz paprykę czerwoną pokrojoną w paski. Po około 10 minutach, dodałam pomidora obranego ze skórki i pokrojonego w dużą kostkę. Doprawiam całość solą i pieprzem. Danie było gotowe po około 30 minutach jak już mięso było miękkie. Podałam z ryżem. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz