2 września 2013

Sałatka grecka z serem feta w sezamowej panierce

Sałatka grecka z serem feta 
w sezamowej panierce,
czyli moja propozycja sałatki greckiej.


Ser feta w sezamowej panierce zmienia smak sałatki greckiej 
oczywiście na plus. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 5 pomidorków koktajlowych
  • 5 zielonych oliwek
  • 1/4 ogórka
  • 2 plastry sera feta grube na 1 cm
  • 2 liście sałaty lodowej 
  • 1 jajko
  • oliwa z oliwek
  • 2 łyżki bułki tartej
  • 2 łyżki sezamu
  • pieprz
  • oregano
  • bazylia
Na początku, sałatkę lodową porwałam na mniejsze kawałki. Pomidorki i oliwki
kroję na pół, a ogórka na pół plasterki. Wszystkie warzywa układam na talerzu. Plastry sera feta kroję na mniejsze kwadraty, które następnie panieruję w jajku z pieprzem oraz w bułce tartej pomieszanej z sezamem. Ser smażyłam na oliwie z oliwek z wszystkich stron, aż się zarumienił. Gotowy ser umieściłam na warzywach. Całość posypałam oregano, bazylią i polałam odrobiną oliwy z oliwek. Sałatka gotowa! Smacznego!

2 komentarze:

  1. wspaniale wygląda taka panierowana feta! Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń