5 września 2013

Sałatka makaronowa z tuńczykiem i oliwkami

Sałatka makaronowa z tuńczykiem i oliwkami,
czyli szybka i prosta propozycja kolacji.


Tą sałatkę robi się bardzo szybko i do tego jest bardzo smaczna. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 100 g makaronu małe muszelki
  • 1/2 puszki tuńczyka w wodzie (bądź w sosie własnym)
  • 10 oliwek zielonych 
  • 1 większy ogórek małosolny
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • pieprz
Na początku, makaron gotowałam zgodnie z przepisem na opakowaniu. Ogórka
pokroiłam w kostkę i przed dodaniem go do sałatki wycisnęłam, aby miał mniej wody. Oliwki pokroiłam na trzy części każdą. Z tuńczyka odlałam wodę. Wszystkie tak przygotowane składniki wymieszałam ze sobą. Doprawiam dużą ilością świeżo zmielonego pieprzu. Dodałam majonez i jogurt naturalny, wszystko razem wymieszałam i włożyłam do lodówki na godzinę. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz