23 września 2013

Mini tarta z kurkami i serem pleśniowym

Mini tarta z kurkami i serem pleśniowym,
czyli proste i smaczne danie.


Dawno nie robiłam mini tarty z ciasta francuskiego. Dzisiaj propozycja z kurkami i serem pleśniowym. Polecam! 

Potrzebne składniki: 
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego
  • 70 g kurek
  • 30 g sera pleśniowego
  • 1 jajko
  • 2 łyżki masła
  • 1/2 cebuli
  • 1 łyżka śmietany
  • pieprz
  • sól
Na początku, kurki umyłam, cebulę i ser pleśniowy pokroiłam w kostkę. Na
patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam cebulę, aż się lekko zarumieniła, dodałam kurki w całości i doprawiłam całość solą i pieprzem. Całość smażyłam około 7 minut. Następnie dodałam  ser pleśniowy i smażyłam jeszcze chwilkę aby ser się rozpuścił. W między czasie, płat ciasta francuskiego pokroiłam na pół i jedną połowę smarowałam rozbełtanym jajkiem. W drugiej części wycięłam delikatnie środek, tak aby powstała ramka około 1 cm i nałożyłam ją na pierwszą część. Na środek wyłożyłam podsmażoną masę z kurkami. Śmietanę wymieszałam z resztą jajka, która została, tak przygotowanym sosem polałam środek. Tak przygotowaną tartę piekłam ok. 15 minut w piekarniku nagrzanym na 200 stopni. Smacznego! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz