12 czerwca 2013

Sałatka a'la cezar z grillowanym kurczakiem

Sałatka a'la cezar z grillowanym kurczakiem, 
grzankami i sosem miodowo-musztardowym,
czyli lekka propozycja na kolację.



Sałatka a'la cezar z grillowanym kurczakiem, pomidorami, grzankami z razowego chleba to moja kolejna propozycja sałatki z kurczakiem.

Potrzebne składniki:
  • 140 g filet z kurczaka
  • kilka plasterków ogórka
  • 4-5 pomidorków koktajlowych
  • 2 liście sałaty lodowej
  • kilka liści rukoli
  • 1 kromka razowego chleba

Sos:
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka octu winnego jabłowego
  • 1 łyżka miodu
  • 1 łyżeczka musztardy
Filet z kurczaka przyprawiłam przyprawą do kurczaka i grillowałam na patelni
grillowej na odrobinie oliwy z oliwek. W między czasie na talerzu układamy podarte na mniejsze kawałki liście sałaty lodowej i liście rukoli. Następnie układam pomidorki koktajlowe przecięte na pół i plasterki ogórka. Kurczak jak już jest gotowy zdejmuję z patelni do ostygnięcia. Na patelnie po kurczaku wrzuciłam kostki z pokrojonego chleba razowego i przyprawiłam bazylią. Smażyłam ok. 4-5 min. aż grzanki się zarumienią. Gotowe grzanki umieściłam na sałatce. Filet jak już jest zimny kroiłam na paski i umieściłam na sałatce. W osobnej miseczce przygotowałam sos łącząc wszystkie składniki. Na koniec polewam sałatkę sosem i gotowe:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz