25 czerwca 2013

Zrolowana zapiekanka z cukinii i fety

Zrolowana zapiekanka z cukinii i fety,
czyli nie tylko efektownie wyglądająca, 
ale i smaczna kolacja.



Zrolowana zapiekanka z cukinii i fety podpatrzona z bloga  www.lawendowydom.com.pl, robiłam ją pierwszy raz, ale nie na pewno ostatni:) Polecam!

Potrzebne składniki:

  • 1 cukinia
  • 120 g sera fety
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 jajko
  • oliwa z oliwek
  • sól

Na początku cukinie pokroiłam wzdłuż na bardzo cienkie plasterki przy użyciu
obieraka do warzyw. Następnie plasterki zalałam słoną gorącą wodą w garnku i gotowałam jakieś 2 min, aby plasterki zrobiły się miękkie i łatwe do zwijania. W miseczce połączyłam jogurt naturalny, jajko i rozkruszoną widelcem fetę, tak aby powstał jednolity sos. Formę do zapiekania wysmarowałam odrobiną oliwy z oliwek. Na każdy plaster cukinii nakładałam powstały sos i zwijałam, a potem układałam je jeden przy drugim w formie. Zapiekałam  w 200 stopniach ok. 40 minut. Najlepiej smakuje jeszcze ciepłe. Smacznego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz