17 czerwca 2013

Racuchy z gruszek z serkiem waniliowym

Racuchy z gruszek z serkiem waniliowym, 
czyli przepis z książki "Rewolucja na talerzu" 
TVN Style.


Przepis na te racuchy z gruszek znam z książki "Rewolucja na talerzu" TVN Style. To danie idealne na  taki ciepły jak dzisiaj dzień. Polecam!



Potrzebne składniki:
  • 2 twarde gruszki
  • 3 łyżki mąki pszennej (w oryginalnym przepisie jest mąka pełnoziarnista)
  • 1 jajko
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • szczypta cynamonu
  • sól
  • oliwa z oliwek do smażenia
Serek waniliowy:
  • 150 g serka homogenizowanego waniliowego 

 Gruszki ztarłam na tarce o grubych oczkach. Dodałam mąkę, jajko, cynamon,
sok z cytryny i szczyptę soli. Całość dobrze wymieszałam. Uformowałam małe  placuszki na patelni z rozgrzaną  odrobinę oleju i smażyłam placuszki aż nabrały złocistego koloru. Podałam  z serkiem homogenizowanym waniliowym.
Racuchy są słodkie mimo, że nie dodałam grama cukru, a z serkiem waniliowym smakują wyśmienicie.
Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz