18 czerwca 2013

Sałatka z rukolą, pomidorami i mozzarellą

Sałatka z rukolą, pomidorami, pomidorami suszonymi i mozzarellą,
czyli lekka propozycja na kolację.


Sałatka z rukolą z mojego ogródka, pomidorami w różnej postaci i mozzarellą to fajne połączenie smaków w klimacie kuchni włoskiej:)

Potrzebne składniki:
  • garść rukoli
  • 1/2 kulki mozzarelli
  • 1 średni pomidor
  • 3-4 suszone pomidory w zalewie
  • 2 łyżki oliwy z pomidorów w zalewie 
  • 2 łyżeczki przyprawy typu włoskiego z suszonymi pomidorami

Rukolę umyłam i osuszyłam papierowym ręcznikiem. Następnie ułożyłam ją na
talerzu. Pomidora oraz mozzarellę pokroiłam w kostkę , a suszone pomidory w paski, wszystkie składniki umieściłam na sałatce. Sos przygotowałam z oliwy z pomidorów w zalewie i przyprawy typu włoskiego z suszonymi pomidorami. Tak przygotowanym sosem polałam całą sałatkę. Po ok 5 min. kiedy smaki się połączą można jeść. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz