25 czerwca 2013

Roladka z kurczaka na parze

Roladka z kurczaka z rukolą, suszonymi pomidorami i mozzarellą,
czyli dietetyczny obiad.


Roladkę z piersi z kurczaka na parze robię dość często, z różnym farszem, zależy co mam w lodówce:) Dzisiaj przepis na roladkę z suszonymi pomidorami, rukolą, mozzarellą i ziołami. Polecam!

Potrzebne składniki:

  • 140 g filet z kurczaka
  • 5-6 liści rukoli
  • 3 suszone pomidory
  • plaster mozzarelli
  • trochę masła 
  • świeża bazylia
  • świeże oregano
  • sól
  • pieprz
  • suszona bazylia
  • suszone oregano
  • PAROWAR 

 Filet z kurczaka rozbiłam dość mocno, posoliłam i popieprzyłam, nałożyłam cieniutką warstwę masła. Następnie na całości ułożyłam liście rukoli, na środku umieściłam suszone pomidory, a na nich plaster mozzarelli oraz świeżą bazylię i oregano. Delikatnie zwinęłam tak, aby powstała roladka i spięłam całość wykałaczkami. Na koniec całą roladkę w koło posypałam suszoną bazylią i oregano. Roladkę robiłam w Parowarze ok. 25 min.  Podałam ją z młodymi ziemniakami i sałatką z sałaty lodowej, paryki, pomidora i małosolnego ogórka. Smacznego!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz