21 czerwca 2013

Tagliatelle z pesto i prażonym słonecznikiem

Tagliatelle z pesto i  prażonym słonecznikiem,
czyli pyszny obiad w 15 minut.




W tak gorący dzień jak dzisiaj na obiad proponuje szybkie 
Tagliatelle z pesto i  prażonym słonecznikiem.

 

Potrzebne składniki:
  • makaron tagliatelle
  • zielone pesto (u mnie z Lidla)
  • 3 łyżki słonecznika łuskanego
  • trochę startego sera żółtego
makaron tagliat
 Makaron gotowałam wg. przepisu. W między czasie uprażyłam słonecznik na
patelni teflonowej. Kiedy makaron był już gotowy odlałam wodę, pozostawiając trochę wody na dnie, dodałam 3 łyżki pesto, wymieszałam i jeszcze chwilkę gotowałam. Na koniec makaron z pesto wyłożyłam na talerz, posypałam prażonym słonecznikiem i startym serem. 
Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz