29 czerwca 2013

Leczo z kiełbasą i cukinią

Leczo z kiełbasą i cukinią,
czyli szybka kolacja na ciepło.


To danie, które powstało z tego co znalazłam w lodówce. 
Rzadko jem kiełbasę, ale w leczo jest obowiązkowa:) 
Wyszło całkiem smaczne danie. Polecam!!!

Potrzebne składniki:
  • 100 g kiełbasy podwędzanej
  • 1/2 papryki
  • 1/2 cebuli
  • 1 średni pomidor
  • 1/3 cukinii
  • 1/3 łyżeczki ostrej papryki 
  • sól
  • pieprz
  • oliwa z oliwek
Na początku,  kiełbasę pokroiłam wzdłuż a potem w plasterki, paprykę
pokroiłam w paski, a cukinię w grubszą kostkę.Pomidora sparzyłam i obrałam ze skóry, a następnie pokroiłam w kostkę. W garnku rozgrzałam oliwę z oliwek i na niej zeszkliłam cebulę pokrojoną w kostkę. Kiedy cebula się zarumieniłam, dodałam kiełbasę, paprykę, pomidor oraz cukinię. Całość doprawiłam solą, pieprzem i ostrą papryką. Całość dusiłam ok 10 minut. Smacznego!!!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz