7 lipca 2013

Crumble, czyli rabarbar pod kruszonką

Crumble, 
czyli rabarbar pod kruszonką.

  Jakiś czas temu prezentowałam Wam przepis na jabłka pod kruszonką, które są przepysznym deserem. Dzisiaj przepis na rabarbar pod kruszonką, także bardzo dobry deser. Polecam!!!

 


Potrzebne składniki:

  • 500 g obranego rabarbaru
  • 70 g cukru
Kruszonka:
  • 100 g masła
  • 140 g mąki
  • 90 g cukru


 Na początku obrany, umyty i pozbawiony końcówek rabarbar pokroiłam w 3-4
centymetrowe kawałki. Wymieszałam w misce z cukrem i odstawiłam.
W między czasie przygotowuję kruszonkę: w misce umieściłam masło, mąkę i cukier. Mieszam tak długo, aby całość miała konsystencje " mokrego piasku". Formę wysmarowałam masłem, przełożyłam rabarbar z cukrem i przykryłam kruszonką. Piekłam w piekarniku nagrzanym na 180 stopni ok. 30 minut i na koniec zwiększyłam temperaturę do 190 stopni i piekłam na złoty kolor ok. 10 minut.Podałam rabarbar pod kruszonką gorący z gałką lodów waniliowych:) Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz