17 lipca 2013

Kurczak curry z brzoskwiniami

Kurczak curry z brzoskwiniami,
czyli dietetyczna wariacja na temat kuchni azjatyckiej.



Sezon na brzoskwinie w pełni, dlatego dzisiaj proponuję aromatyczne danie 
z tym pysznym owocem i kurczakiem curry. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 140 g filet z kurczaka
  • 2 średnie brzoskwinie
  • 2 łyżeczki zielonej pasty curry
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 50 g ryżu parboiled
  • oliwa z oliwek
Na początku, ryż ugotowałam według przepisu. Pierś z kurczaka pokroiłam na
mniejsze kawałki i wymieszałam je z zieloną pastą curry, następnie wstawiłam na kilka minut do lodówki, dzięki temu kurczak będzie nie tylko aromatyczny, ale i kruchy. Na odrobinie oliwy z oliwek smażyłam kurczaka w pasie curry, aż do momentu kiedy kurczak się zarumienił. W między czasie obrałam brzoskwinie i pokroiłam je na mniejsze kawałki. Następnie do kurczaka dorzuciłam brzoskwinie i jogurt naturalny, całość dusiłam około 7 minut. Tak przygotowany kurczak  curry z brzoskwiniami podałam z ryżem parboloied. Smacznego!

2 komentarze:

  1. curry z brzoskwiniami... ciekawy pomysł, koniecznie wypróbuję. Jadłam kiedyś kurczaka w sosie śmietanowym z brzoskwinią, też jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kurczak w sosie śmietanowym z brzoskwiniami Ci smakował to zapewne moja propozycja z curry też będzie:) Z jogurtem naturalnym zamiast śmietany to bardziej lekka wersja:) Polecam i czekam na Twoją opinię:)

      Usuń