10 lipca 2013

Sałatka z wędzonym łososiem i pomidorkami koktajlowymi

Sałatka z wędzonym łososiem i 
pomidorkami koktajlowymi,
czyli szybka i pyszna kolacja.



Większość pomidorków koktajlowych na moim balkonie teraz właśnie dojrzało i mam ich tyle, że dzisiaj proponuje sałatkę z wędzonego łososia, pomidorków i sosu miodowo-musztardowego winegret. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 3 listki sałaty lodowej
  • 5 pomidorków koktajlowych
  • 30 g wędzonego łososia
 Sos winegret:
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka octu winnego
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka musztardy
  • pieprz
  • sól


  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 łyżka octu winnego
  • 2 łyżki miodu
  • pieprz świeżo mielony
  • sól
- See more at: http://kolorowakuchniamagdy.blogspot.com/search/label/Sa%C5%82atki#sthash.M7LZ5zmj.dpuf
Na początku, liście sałaty porwałam na mniejsze kawałki. Pomidorki koktajlowe
przekroiłam na pół, a wędzonego łososia na szersze paski. Na sałacie ułożyłam pokrojone pomidorki oraz łososia. Na koniec całość polałam miodowo-musztardowym sosem winegret, który zrobiłam ze składników wymienionych wyżej mieszając je tak długo, aż uzyskałam konsystencję gęstej emulsji.  Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz