3 lipca 2013

Sakiewki z mozzarellą i suszonymi pomidorami

Sakiewki z mozzarellą i suszonymi pomidorami,
czyli pyszna przystawka.



Zostało mi w lodówce ciasto francuskie i tym razem w formie sakiewek je wykorzystałam. Wyszła bardzo smaczna przystawka, która jest doskonała na ciepło jak i na zimno. Polecam!!!


Potrzebne składniki:
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego
  • 1/2 mozzarelli
  • 4-5 suszonych pomidorów
  • 5 listków bazylii
  • białko kurze
Na początku, ciasto francuskie pokroiłam na 6 równych kwadratów. W miseczce
mieszam mozzarellę i suszone pomidory pokrojone w kosteczkę oraz pokrojone na mniejsze kawałki liście bazylii. Tak przygotowany farsz umieściłam na środku każdego kwadratu, tak jak na zdjęciu obok.Następnie zawijałam każdy kwadrat tworząc sakiewki. Przełożyłam je na brytfankę z papierem do pieczenia i każdą sakiewkę posmarowałam białkiem. Piekłam je ok. 20 minut, aż się zarumieniły w temperaturze 200 st. Smacznego!!!


2 komentarze: