19 lipca 2013

Placuszki jogurtowo-malinowe

Placuszki jogurtowo-malinowe,
czyli dietetyczny obiad.



Uwielbiam maliny w każdej postaci. Dzisiaj proponuje pyszne 
jogurtowo- malinowe placuszki. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 100 g malin
  • 100 g jogurtu naturalnego
  • 50 g mąki
  • 1 jajko
  • 2 łyżki cukru pudru
  • oliwa z oliwek
  • cukier puder do posypania
Na początku, jogurt naturalny,  mąkę, cukier puder i jajko mieszałam
blenderem. Kiedy wszystkie składniki tworzyły już jednolitą masę, dodałam całe maliny i delikatnie wymieszałam całość łyżką. Placuszki smażyłam na patelni z odrobiną rozgrzanej oliwy z oliwek, aż do momentu jak się zarumieniły z obu stron. Potem wyciągnęłam je na ręczniki papierowe, aby pozbyć się zbędnego tłuszczu ze smażenia. Placuszki położyłam na talerzu i posypałam je cukrem pudrem. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz