29 lipca 2013

Mozzarella z cukinią w panierce

Mozzarella z cukinią w panierce,
czyli szybka i smaczna kolacja.



Kiedy znalazłam ten przepis na blogu www.food-fellas.com to wiedziałam, że muszę taką mozzarelle zrobić:) Wyszła pyszna kolacja. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 1 kulka mozzarelli
  • kilka cienkich plasterków cukinii
  • jajko
  • bułka tarta
  • pieprz
  • sól
  • majonez
  • ketchup
Na początku, mozzarellę pokroiłam wzdłuż na 4 plastry.  Między dwa plastry
mozzarelli włożyłam plastry cukinii wcześniej posolone i popieprzone. Następnie mozzarellę z cukinią panierowałam najpierw w jajku a potem w bułkę tartej i tak dwa razy. Smażyłam na rozgrzanej oliwie z oliwek z obu stron, aż panierka się zarumieniła. Podałam z dipem z majonezu i ketchupu. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz