14 lipca 2013

Dorsz z świeżym rozmarynem i tymiankiem z piekarnika

Dorsz z świeżym rozmarynem i tymiankiem z piekarnika,
czyli aromatyczna zdrowa ryba.



Rybę z świeżym tymiankiem i rozmarynem jadłam kiedyś we włoskiej restauracji i była tak pyszna, że teraz każdą rybę z piekarnika przyrządzam z tymi ziołami. Dzisiaj w aromatycznym wydaniu dorsz bałtycki. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • cały odfiletowany dorsz
  • 1 gałązka rozmarynu
  • 2 gałązki tymianku
  • pieprz
  • sól
  • oliwa z oliwek
  • folia aluminiowa
Rybę posoliłam i popieprzyłam z zewnątrz ale i w środku ryby. Do środka
włożyłam rozmaryn i tymianek. Folię aluminiową posmarowałam oliwą z oliwek i ułożyłam rybę oraz zwinęłam folę, aby cała ryba pod folią. Tak przygotowaną rybę umieściłam w piekarniku nagrzanym do 180 stopni i piekłam rybę 40 minut. Dorsza podałam z młodymi ziemniakami i surówką z kiszonej kapusty. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz