28 lipca 2013

Sałatka z paluszkami SURIMI

Sałatka z paluszkami SURIMI,
czyli szybka i smaczna propozycja kolacji.



Bardzo lubię paluszki krabowe SURIMI, zwłaszcza w sałatkach. Tą trzy składnikową sałatkę jem przez cały rok, jak tylko mam ochotę 
na paluszki SURIMI. Polecam!

Potrzebne składniki:
  • 6 paluszków SURIMI
  • 1 jajko
  • 1/2 ogórka świeżego
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • pieprz
  • sól
 Na początku, jajko ugotowałam na twardo, a paluszki SURIMI odmroziłam.
Ogórka obrałam i pokroiłam w  większe kawałki. Jajko oraz paluszki SURIMI także pokroiłam w większe kawałki. Dodałam majonez i jogurt naturalny oraz doprawiłam solą i pieprzem. Wstawiałam do lodówki, aby schłodzić sałatkę. Po około 30 minutach jest gotowa do jedzenia. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz