2 lipca 2013

Mini tarta z avocado i krewetkami

Mini tarta z avocado i krewetkami,
czyli  szybka, pyszna kolacja:)


 Mini tarta z ciasta francuskiego, tym razem z avocado, krewetkami oraz suszonymi pomidorami. Polecam!!!

 

Potrzebne składniki:
  • ciasto francuskie
  • 1/2 dojrzałego avocado
  • 6 krewetek 
  • 5 pomidorów suszonych
  • 1 jajko
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 łyżeczki tartego parmezanu
  • sól
  • pieprz


Ciasto francuskie kroję tak aby powstał mniejszy prostokąt.
Zawijam boki i nakłuwam widelcem cały środek - See more at: http://kolorowakuchniamagdy.blogspot.com/2013/06/mini-tarta-z-ososiem-pomidorami-i.html#sthash.40PwKOqz.dpuf
Ciasto francuskie kroję tak aby postał prostokąt i zjawiam boki oraz nakłuwam
widelcem cały środek. W miseczce przygotowałam sos z jajka, jogurtu naturalnego, parmezanu oraz soli i pieprzu. Sos mieszałam tak długo, aż uzyskałam jednolita konsystencję. Obrane avocado i suszone pomidory pokroiłam w większe kawałki i dodałam je do sosu. Następnie powstałym sosem wylałam  równomiernie prostokąt z ciasta francuskiego i na wierzchu umieszczam krewetki delikatnie je wciskając w masę. Wkładam na 25-30 minut do piekarnika nagrzanego na 200 stopni. Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz